NN geeft bijzondere draai aan de Hardloopsupporter: De Helden van Nederland

Aanstaand weekend zouden duizenden lopers aan de start verschijnen van de 40e editie van de NN Marathon Rotterdam. Dit evenement is uitgesteld tot het najaar. Dit bracht titelsponsor NN op een idee.

Als sponsor hebben ze de afgelopen jaren een aantal ideeën ontwikkeld om de deelnemers een hart onder de riem te steken. De meest bekende is waarschijnlijk de Hardloopsupporter. Middels een aantal metershoge videoschermen worden de lopers bij kilometer 34 aangemoedigd door hun eigen fans. Zij hebben hiervoor in de weken voorafgaand aan het evenement een videoboodschap ingesproken die wordt afgespeeld op het moment dat de betreffende loper langskomt. Je kunt je wel voorstellen wat dit met lopers doet in de laatste moeilijke meters van de marathon.

NN heeft nu besloten dat initiatief ter beschikking te stellen aan een andere groep die momenteel een hart onder de riem erg goed kunnen gebruiken. ‘We roepen alle Nederlanders op om in een videoboodschap hun blijk van waardering uit te spreken naar de Helden van Nederland. Op deheldenvannederland.nl kunnen mensen een video insturen waarin zij hun helden bedanken, aanmoedigen of een hart onder de riem steken. Alle ingezonden video’s worden verzameld in een YouTube-stream, waarmee we één lange, continue stroom aan supportvideo’s creëren.’

Like this article? Share it!

Misschien vind je deze ook interessant?