LIFT Your Performance

Online mobiliteitstrainingen ontwikkeld door kinesitherapeuten die je makkelijk thuis zelf kan volgen.

VIDEOS

In het novembernummer van RunningNL-magazine geven de coaches van Energy Lab je een paar mobiliteitsoefeningen. Via de video's hieronder bekijk je de juiste uitvoering van de oefeningen.
In het septembernummer van RunningNL geven de coaches van Energy Lab je enkele plyometrische oefeningen. Via de video's hieronder bekijk je de juiste uitvoering van de oefeningen.
In het juliummer van RunningNL geven de coaches van Energy Lab je enkele oefeningen mee met de weerstandsband. Via de video's hieronder bekijk je de juiste uitvoering van de oefeningen.
In het meinummer van RunningNL geven de coaches van Energy Lab je vier doeltreffende oefeningen mee om je core - ofwel het fundament van je lichaam - te trainen. Via de video's hieronder kan je de juiste uitvoering van de oefeningen bekijken.
In het maartnummer van RunningNL geven we tips om je voor te bereiden op een heuvel- of bergtrail in het vlakke Nederland. De coaches van Energy Lab geven daarnaast ook enkele oefeningen mee om je spieren klaar te maken om efficiënt bergop- en bergafwaarts te lopen. Via de video's hieronder kan je de juiste uitvoering van de oefeningen bekijken.
Hoeveel uren per week ga je lopen? En hoeveel tijd investeer je in herstel? Terwijl je de eerste vraag nog relatief makkelijk kan beantwoorden, is de vraag over herstel vaak minder makkelijk te beantwoorden. Je zou er toch beter rekening mee houden, want je herstel is net zo essentieel als je training zelf om een betere en sterkere sporter te worden.  
Je lichaam in balans brengen, blessures voorkomen, flexibeler en/of krachtiger worden, je ademhaling verbeteren, je mentaal sterker maken: yoga doet het allemaal. Met haar boek ‘Slimmer sporten met yoga’ toont Annick Cuvelier op een heldere manier hoe yoga een perfecte aanvulling is voor jouw favoriete (loop)sport.